direct translation

OLA CHICAS

My activity tonight is translating.

From Broery Marantika's song:
'semua terserah padamu aku begini adanya ku hormati keputusanmu. apa pun yang akan kau katakan. sebelum terlanjur kita jauh melangkah kau katakan saja'

GT: all the way up to you I respect my decision. what else are you going to say. wealready walked away before you say it.

Glenn Fredly's song:
'kasihku, sampai disini kisah kita.
jangan tangisi keadaannya.
bukan karena kita berbeda.
dengarkan dengarkan lagu.. lagu ini
melodi rintihan hati ini
kisah kita berakhir di januari
selamat tinggal kisah sejatiku'

GT: my love, till our story here.
do not be crying about the situation.not because we are different.
listen listen to the song .. this song
heart moans melodies
our story ends in January
goodbye my true story

from nicki minaj's super bass:
this one is for the boys with the booming system
top down AC with the cooling sysytem
when he come up in the club he be blazen up
top deck on stack like he saving up

and he ill, he real, he might got a deal
he pop bottles up and he got the right kind of build
he cold, he dope, he might sell coke
he always in the air, but he never fly coach

i said, excuse me you're a hell of a guy
I mean my my my my you're like pelican fly
i mean, you're so shy and i'm loving your tie
you're like slicker than the guy with the thing on his eye

GT:
yang satu ini adalah untuk anak laki-laki dengan sistem booming
top down AC dengan sysytem pendinginan
ketika ia datang di klub dia akan blazen up
dek atas di stack seperti dia menabung

dan dia sakit, dia nyata, dia mungkin mendapat kesepakatan
dia pop botol dan dia mendapat yang tepat membangun
dia dingin, ia obat bius, ia mungkin menjual arang
dia selalu di udara, tapi ia tidak pernah terbang pelatih

saya berkata, maafkan aku kau neraka cowok
Maksudku saya saya saya saya kau seperti lalat Pelican
i mean, kau begitu pemalu dan aku mencintai dasi Anda
Anda seperti jas hujan dibandingkan orang dengan hal di matanya

xom.

Comments